Monday 5 May 2014

Meal Shakes

Perbezaan Shaklee:

Meal Shakes Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan ,sayur-sayuran,kacang soya,lactabumin(sejenis susu) dan lain-lain. Lactulbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistemtubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. Kebisaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin,lactoferrin,bacteriolysin dan sebagainya.


Manfaat utama.





Meal Shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan termasuk:
- bayi
- pelajar
- kanak-kanak membesar
- ibu mengandung
- para atlet
- pengamal sayuran(vegetarian)
- orang sakit
- orang yang sibuk bekerja
- orang yang selalu mengambil makanan segera

Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhsiat, Meal Shakes Shaklee merupakan pilihan bijak.


Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
•    Sarapan segera yang berkhasiat
•    Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
•    Hidangan segera untuk para atlet
•    Kudapan menarik pada bila-bila masa
•    Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

Rekomendasi:

   Campurkan 2 sudu besar Meal Shakes bersama Energizing Soy Protein dan Performance(perut kosong) atau diminum begitu sahaja tanpa campuran.

Nota:

Hanya 120 kalori  untuk setiap hidangan. Boleh dicampur/dikisar bersama-sama buah-buahan, Shaklee Energizing Protein atau apa jenis minuman kegemaran. Lazat dinikmati dalam air sejuk mahupun panas.






No comments:

Post a Comment

Eye Bags Tiada Lagi

Assalamualaikum, apa khabar followers  blog Sihat Sokmo? Saya berharap baik-baik sahaja. Pada entry kali ni,  saya akan menceritakan tenta...